Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

Είσαστε εδώ μαζί μου

Είσαστε εδώ μαζί μου
20/1/24
Πήρα στους ώμους
της ζωής μου,
ζωές ευθύνες
της ψυχής μου
και προχώρησα.
Σε μονοπάτια
κολασμένα
ανηφόρισα!
Θυμάμαι
τα χαμόγελα σας,
τα μάτια, τα λόγια
τα δικά σας
αστραφτερά
στο πέρασμα σας,
γι΄ αυτό αλλού
δε χώρεσα.
Μες στη σκέψη
τη δική μου,
μέσ΄ την κοινή απλή
ζωή μου,
να σας ξεχάσω ,
εσάς δεν μπόρεσα.
Είσαστε τώρα ‘δώ μαζί μου
στη γιορτή μου,
στην ζωή μου,
με την σωτηρία
της ψυχής δική μου.
Δίπλα στο δρόμο
και μαζί μου,
ναι ταξιδεύω...
Που μ΄ αφήσατε
σας συγχώρησα...
Πιασμένοι πάλι ,
χέρι ,χέρι,
εγώ με ΄σάς
σ΄ ένα αστέρι,
πήρα στους ώμους
της ζωής μου,
ζωές ευθύνες
της ψυχής μου
και προχώρησα...
ΠΟΙΗΣΗ
Σπηλιώτης Σωτήρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ 29/1/24 Μια χούφτα μαργαρίτες να σε δώσω , να χαϊδεύω τα όνειρά σου κάθε τόσο , να βλέπω των αγγέλων τις ματιές , να ζηλεύουν τω...